Tvätt å tvätt

Åter tvätt.....

Tror jag har tvättat minst 10 - 15 handdukar, Vad gör jag med alla?,
Tror jag hade 1 full och ½ tvättkorg (bara kläder) (användning på ca 10 dagar),
2-3 olika säng kläder,
1 Biabädd,
4-5 Mattor,


Ja och en massa mera!
Vart kommer allt i från? Har jag såå mycke?...
Näe urscha :D Men ska bli såå skönt att lägga sig nyduschad och nybäddat ikväll/natt...


Dagen jag har:


# - Dammsugat
# - Skuragolven
# - Sprungit i tvättstugan
# - Ätit lite kräm
# - Gosat en sväng med lilleman
# - Pratat lite skit med grannarna
# - Pratat med Soc...
# - Vädrat lägenheten


Jag ska:


# - Rensa bland alla papper
# - Duscha + tvätta håret evt
# - Äta midda
# - Gå igenom alla saker i lägenheten (vad som ska vara kvar och vad som ska kastas)
# - Rensa bland prydnadssakerna
# - Skriva önskelista + skicka till sthlm
# - Städa hela lägenheten
# - Klart med tvättstuganäda hela lägenheten
# - Plocka bort från baksidan
# - Göra rent fläkten
# - Göra rent Akvariumet
# - Göra rent Kattlådorna
# - Vika tvätten
# - Diska
# - Damma


Finns nog mycke till jag ska göra...
Men de kanske jag skriver senare..
Näe nu ska jag åregå till att få upp värmen och när jag är klar i tvättstugan blir de äta och vila!


Har ju som sagt hela kvällen/natten till och göra de mesta och de går ju fort....


Hoppas ni har en bra dag!


Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Hej , Jag har ett barn med Rizzto och det är Savannah..Rizzto har sen tidigare Mikael och han är snart 5 år

2008-11-10 @ 16:39:35
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Frida

Ja Annas dottern. Jag har också träffat dig :o) Ja men då tror du precis som Simon och tydligen dom flesta andra .. att det är en pojke :o) Det återstår att se :o)

2008-11-11 @ 00:56:15
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0