Uppdatering

Den får bli nu iallafall..

Jag har mest tagit de lugnt, ligger med huvudvärk,illamående och feber.. (Förkyld på det)
Så jag har bara legat i soffan med täcke och kudde, Bamse har inte heller mått de bästa..

Har min underbara vecka och är inte på de bästa humöret..

Gårdagen vart de till och städa, hade tvättstugan som sagt mellan 11-15 och i mellan där så städade jag lägenheten.
Vart något rent iallafall :) Varar i 2 sekunder..

Legat mest framför tv:en och bara vilat, knappt så Bamse kommer ut på promenaderna.. Men han klagar inte :D..

Kvällspromenaden, jag hade ont innan vi gick ut, men när vi väl kom ut och hade börjat gått en bit så släppte de allt mera, så jag råder att promenera om du har (mensvärkar)
När vi skulle svänga av till lilla så frågade jag mamma om vi kunde gå stora och ifall hon frös, frågade om hon ville låna mina öronmuffar isånnafall :p.. Vi gick stora och hon ville inte låna mina öronmuffar :)
Släppte hundarna ute på läggdan, dom sprang och sprang, skönt att kunna släppa bamse och att han kommer efter mycke om och men.. Men de är sånt dom måste lära sig..

När vi kom in så va både jag och bamse väck, men han somnade nästan på en gång och jag satte mig framför tv:en.

VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN TV!!

Somnade väl vid 06:30 imorse kanske, om klockan han bli det :)
******

Vaknade imorse när kl ringde 09, vände mig med kom på mig själv att kliva upp, så kl 09:20 då va jag uppe, fixade mig och gick in med Bamse till mamma, kl 09:49 gick jag ner till vårdcentralen hade ju tid där idag..
Fick vänta tills kl vart 10:25 innan jag fick komma in, läkarn skyllde på att han hade kört till fel vårdcentral, tydligen åkt till timrås..
Vi pratade en del, eftersom jag inte haft honom tidigare, och jag berättade, han kollade och konstaterade att han ville att jag tog de lugnt, så jag vart sjukskriven t.o.m 31 December, visst de känns skönt.
Men jag vill ju komma ut och jobba, men men..

Har suttit inne hos mamma och pratat en del, har lite funderingar på hur vi ska göra men men..

Nu ska jag ta täcke och kudde och vila på soffan, känner att jag behöver det..

Skriver lite senare..

Just det. För er som inte vet så är jag väldigt kräsen när de gäller de mesta, tex mat och dricka och lite allt möjligt.
När vi va iväg på affärn i helgen så vart jag SÅÅ sugen på Sprite..
Köpte 1 50cl, och igår vart jag sugen på att smaka, tog 1 klunk och ställde in den igen, 5 min senare va jag där igen och smakade, och idag har jag druckigt nästan halva :D..

Jag ger mig själv beröm, och dom som känner mig VET jag kommer tycka att jag är duktig som provar mig fram..

Nån dag blir jag en vanlig människa som alla andra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0