Du ska veta en sak!

Prova inte ens!

Hoppas du kör ihjäl dig!, du ska veta att just nu står du inte högt upp, och de har du ju inte gjort annars heller så!

Jag förstår inte ens vad jag såg i dig, för i mina ögon är du bara suck!
Jag förstår nu varför ingen har velat vara tillsammans med dig!
För du är jobbig,irriterande,ska veta vilka man pratar med,och så vidare..
Jag kan säga så mycke om dig! Men vill ju inte förstöra dig helt!
Va less jag är!
Först börjar du umgås med våran granne som du knappt pratade med när vi va tillsammas..
Och du va där mer än mycke och skickade sms så fort jag rörde mig...
Sen så började du umgås mer och mer med min mamma... Och då kan man börja fundera!
Då såg du ju mig, Släpp känslorna och hitta nått gammalt iställe...

Som man brukar säga......Håll dina kära nära, men dina fiender ännu närmare...
Det stämmer inte och de kommer de nog aldrig att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0