Fredag den 3 Oktober

Fredagen kom, va prat om att jag skulle jobba men som sagt hade huvudvärk, låg och vilade, satt och pratade på msn, och sen på sms..

Åt väl kanske inte som bäst heller, så de gjorde saken värre...

Små fixade i lägenheten, skickade en del mysiga sms med underbaraste...

Jag och mamma gick promenad, vart stora och surrade lite..Va väl inget mycke så, talade om vad jag tyckte och kände..

Väl inne igen så ville jag göra nått hemskt,jag ville inte leva längre!

Jag kände att VARFÖR SKA JAG FINNAS? Jag kände inget som helt till varför, inget posetivt..

Jag kände att INTE ENS MIN MAMMA SKULLE NOG BRY SIG........(men jag har fel där)

Min mamma älskar mig över allt annat, hon bryr sig om mig!...

( Läs detta och om igen om du inte förstår - Jag har haft självmordstankar, men ALDRIG så jag jag brytt mig hur jag ska göra och snabbaste sättet )

Jag kände just så då....Jag tycker själv inte om när folk har denna tanken! jag mår själv inte bra då!

Skickade sms med underbar, och han frågade vad jag gjorde,om jag va inne,och vad jag skulle göra, ca 15 min senare så knackar det på fönstret trodde de va förbipasserande, men ca 1 min senare så ringer det på dörren,öppnar försiktigt och där står han! :D

Vi myste och gosade, kollade lite på tv och surrade....

Visade en sida som vart väldigt intressant, får se om vi får insperation från den.. :)

Innan underbara kom så va jag lite less, men när underbara kom så försvann allt de dåliga..

Jag mår otroligt bra i hans närhet,finns nog inget som helst så underbart!

Han åkte väl efter nån timme..

Jag fixade och la mig och sov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0