Går igenom - ( Home and away )

Länkarna jag har sparat, och hittade en nu..Med en av skådespelarna i home and away

Jag vart otroligt sugen på att se den serien igen!
Gud vad jag länktar, Började se den då jag satt vaken på nätterna förut (då jag började sitta vaken)
Typ 1 år sen då :)

Saknar verkligen den serien, och av er alla som läser min blogg, gå in på google och sök på ( Home and away )

Suck!

Här är iallafall skådespelarna

 Chris Hemsworth  Kip Gamblin

 Rebecca Cartwright  Tim Campbell

 Indiana Evans  Sharni Vinson

Jason Smith   Isabel Lucas

 Ray Meagher  Clarissa House

 Lyn Collingwood  Lynne Mcgranger

 Ada Nicodemou  Jodi Gordon

 Cornelia Frances  Nicholas Bishop

 Kate Ritchie Mark Furze

 Paul O´brien  Rhys Wakefield

 Holly brisley  Joel Mcilroy



 Där är dom flesta iallafall :)

Finns flera lägger upp dom i nästa inlägg...... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0