Gårdagen

Hade ju tvättstugan mellan 11-15...

I mellan tiderna till tvättstugan så ringde jag Vårdcentralen ett X antal gånger....
Ringde oxså Ungdomscentret, fick prata med tjejen som har hand om mig..
Pratade lite om en planering och de slutade med att vi fantiserade ihop nått som kanske aldrig kommer bli av..
Förklarade lite sen ang min fot och allt med läkarn och vise versa..

Efter att vi hade pratat så ringde jag upp vårdcentralen igen och ÄNTLIGEN jag fick lämna mitt nr och så ringde dom upp :)
Förklarade då för henne att jag bett om ett sjukintyg och frågade om jag va sjukskriven..
Då säger människan att jag ÄR sjukskriven fast jag själv inte vetat något.. fr 8/10 - 15/11 - 08
Så jag fick komma ner till 16 tiden och hämta papprena, ringde M och hon följde med ner..

Efter att vi var där så gick vi hem till mamma, jag fixade lite och sen gick vi promenad, vart en bit till kyrkan..
När vi kom hem igen så skulle M åka iväg..

Jag, mamma och en annan M åkte sedan till Birsta. Vid ca 18:15 tiden...
Kom hem vid ca 21:30 tiden..

Fick oväntat besök lite senare ....Och de va såååå trevligt.. :)
Somnade vid 04:45...

De va min gårdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0