Hälsenan.. för er som undrar

Jag går inåt med mina fötter (inget överdrivet) men de syns om de är snö ute...Eller om man går bakom mig.. :D
Och när jag va liten mellan 2-4 år kanske så sa läkarn till min mamma att dom kunde operera och vise versa, men mamma ville avstå eller om de va läkarn som sa att vi skulle vänta och se..
Och 2003 så kände jag att jag började få ont i mina fötter (just för att jag går inåt)
Och har känt av de här till och från till nu hösten 2008..
De började i torsdags den 2 oktober då jag kände att de gjorde väldigt ont och att jag inte kunde gå om jag satt stilla allt för länge..
Fredagen va de lite av och till...
Lördagen började jag linda foten då jag kände att de verkligen va obehagligt då den domnade bort..
Söndagen haltade jag då de gjorde så ont i foten..
Måndagen ringde jag läkaren och hon sa till mig att ta de lugnt, då jag känner att den domnar ska jag gå lite grann men inte allt för mycke..
Fick tid nu på onsdag (imorgon)...
Kan vara att eftersom jag går inåt så blir hälsenan kortare och de stramar den åt, oh de kan ha blivit att de ligger en närv i klämd och de kanske inte alls är bra..
Så vi får se vad läkaren säger imorgon!

Nu fick ni höra de hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0