Mamma

Du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG över allt annat, jag tar hänsyn till vad du tycker och känner..
Jag bryr mig om dig!


Men när du gör nått sånt här imot mig så vet jag inte riktigt vad jag tycker om dig!

Du respekterar inte vad jag känner och tycker,du bryr dig INTE alls..

Du känner bara att DU ska få! och det är vad jag känner just nu...

Visst jag har inget imot att du åker,det har jag inte alls,då skulle jag ha varit imot de när du åkte sist..
Men att du åker med denna.... Nej! Fine ha så kul!
Men med en annan person tack! De skulle jag inte bry mig!

Du vet vad jag tycker om detta! och du respekterar inte det!
Då kan man börja fundera vad de är mellan er?! När du inte bryr dig,
Du har alltid gjort som du velat och tyckt...


I mina ögon så skulle ALDRIG jag sjunka så lågt! Inte när jag bara har dig kvar!

Alla har vi olika syn på saker, och tycker olika, TACK för det!
Men som jag sa! Åker du med denna person, då bryr du dig INTE vad jag tycker och känner...
Och då kommer jag i mina ögon se att du aldrig kommer att bry dig!
Hur mycke du än kommer säga nånting så kommer de in och ut lika fort.

Som jag skrev så kommer jag göra det!
Man behandlar inte folk på detta vis och spec INTE familj!

Sorry.... Jag känner så här och det är min blogg... Jag skriver och tycker precis vad jag vill !!!!!!
Och ni som tycker annat och känner annat de är erat problem!

Jag mår dåligt över detta och får se om jag kommer att vilja prata med någon under söndagen!
Kommer nog inte svara på sms eller om någon kommer ringa,men sitter vid datorn så skriv på msn om ni känner för det!



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0