Mhmm...

Va mysigt de va och träffa sötnosen igår :) Å att (dom) fick leka av sig lite,
Jag är så otroligt glad att jag lärt känna dig! Och får chansen att mysa och pussa på dig :) :D.. hihi..
Jag trodde aldrig att jag skulle känna så här för någon,men de gör jag!
Du betyder alldeles för mycke för mig...


Igår kväll, vid sådär 20 tiden så (ÅKTE) jag å M ner till ica :) Precis vi åkte, dom har skaffat sig en moped, och jag åkte med henne första gången igår, De gick bra och jag va 2 personen hon har skjussat så jag satt kanske spänd!
Skickade sms till sötnosen och skrev att de kanske va mitt sista sms jag skickade,
då fick jag tillbax - ( mmm okej, Lovar att lägga blommor på graven :(..... )
Sen fick jag - ( Mmm skönt att du överlevde :) )

Du är bara för underbar!

När vi kom så öppnade vi 2 st cider,satt å drack och kollade på tv...
Va nån film, sen senare så satte vi på FILM, och tittade, vi skrattade åt precis ingenting och vi hade KUL!
Efter andra cidern så mådde M inge bra,visade sig att hon inte hade ätit,så hon gick hem, kl va då 00:30, och jag insåg att jag inte skulle orka dricka något om hon kom tillbax så jag skickade sms och skrev att vi skulle höras imorgon iställe..

Jag fixade iordning i lägenheten,släkte ner och kröp ner i soffan, började en komed på 3:an, ( Titta,hon snackar också )
Somnade vid 02 tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0