Nu kommer mitt liv mellan 2000 och 2008

Mitt liv började nog när jag flyttade upp till sundsvall (där jag bor än idag)


Jag hade tidigare bott i sthlm, jag är född och uppvuxen där..

Har min pappa och resten av släkten där...

Flyttade till sundvall år 2000. med mamma och hennes dåvarande pojkvän, varför vi flyttade upp var för att mamma skulle komma ifrån stressen som orsakat henne dålig..


Slutade 4:an i sthlm och började 5:an här uppe hösten 2000,gick några veckor i 5:an och skolan konstaterade att jag skulle få gå och 4.an igen då jag inte riktigt hängde med i allt.


Började 4:an 2000 och gick klart den 2001,gick oxså 5:an på samma skola (vivsta) 2001-2002..


I slutet på 5:an 2002 så flyttade min mamma å hennes dåvarande pojkvän till Tallnäs och då skulle jag byta skola,
fick gå klart 5:an på skolan jag gick i.


6:an började jag på en annan skola (böle)..2002-2003


De hände mycke under de året jag gick 6:an, jag vart av med oskulden,fylla,bråk, jag tror fasiken allt hände under det året,


Där jag då bodde (Tallnäs) fanns en fritisgård lärde känna dom som jobbade där, och alla som va där..
Började umgås med fritisledarna på fritiden då dom inte jobbade,
Och de va inte bara jag, vi va ett gäng som umgicks..


En av dom killarna som jag och mina kompisar umgicks med vart jag av med oskulden till (man kan säga att vi va tillsammans)..Året va då 2002


Mamma gjorde slut med sin dåvarande pojkvän 2002, kort därefter träffade hon en ny samma år,slutade med att vi flyttade i slutet på 6:an 2003 tror de va över ett lov då jag va nere hos min pappa i sthlm..


Gick klart 6:an på den skolan..Mamma och hennes nya kille gifte sig där vi då bodde...Året va 2003


Över sommarlovet 2003 så va jag ner till och från till pappa och sista gången den sommaren så flyttade mamma och hennes nya kille till ett nytt ställe.. IGEN (jag vet)


Började 7:an på den skolan som låg där vi hade flyttat (sundsbruk). Bodde där under hösten 2003 och vår/sommar 2004 under det året gjorde mamma slut med den hon gifte sig med.Våren/sommaren tror jag de va.


Jag vart tillsammans med en kille i juli 2004,va ner och hälsade på honom i sthlm till och från,


Jag å mamma flyttade igen i augusti 2004, fast bara till ett annat område gick 8:an på samma skola fortfarande.


Våren 2005 så förlovade jag mig med killen jag vart tillsammans med 2004.Vi flyttade oxså tillsammans sommaren 2005, han flyttade upp hit.


Efter 8:an så fick jag börja första året på gymnasiet i iv 2005,började i ivhäst.
Va skolless och orkade inte med skolan..Fick då hoppa över 9:an.


Gick iv-häst där till sommaren 2006,Våren/sommaren så skaffade vi oss 1 katt tillsammans namnet Mojje.
Hösten 2006 i november så tog de slut mellan mig och killen jag vart tillsammans med 2004.
Tog med mig katten och flyttade hem till mamma igen!


Vart tillsammans med en annan hösten 2006 i slutet på november, kort efter att de tog slut mellan mig och killen.

Fast denna hade eget...

Den jag nu va tillsammans med förlovade vi oss i December 2006. 3 veckor efter att vi vart tillsammans.

Året 2007,den jag va tillsammans med flyttade hem till mig och mamma våren 2007,Jag och den jag va tillsammans med skaffade en kattunge vid namnet Meduza,Mormor gick bort i april 2007, jag å min mamma va knäckta. Jag fyllde 18 i maj.Katten jag och ex:et hade skaffat gick bort i juli.
Den jag va tillsammans med flyttat hem igen till sig.
Hösten 2007 i september/oktober så tog de slut mellan oss, då hade vi hunnit skaffat 3 katter till, Puma,Bailey´s,Bacardi.
Fortsättningen på det året hände de inte så mycke.


Året 2008,maj fyllde jag 19,den 11 juni tog jag studenten,flyttade in i eget 26 juni.


Och nu lever jag ensam! Har 4 katter Meduza,Puma,bailey´s,Bacardi. Har oxså en hund Namnet Bamse jag skaffat själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0