Onsdagen!

Började med att jag planerade att jag skulle komma upp en skaplig tid för att orka göra mig iordning,
Men kom inte upp ur sängen förns kl närmade sig 14:30 tiden..
Kl 15:30 va jag ner på Vårdcentralen.. Hade ju tid då..

Fick träffa en jätte trevlig läkare, hon kände och pratade en del..
Konstaterade lite hur allt låg till,

Jag ska få en remis till ortopeden, sen ska jag få gå till en sjukgymnast och träna foten/fötterna lite., blir de värre än denna smärta så ska jag åka upp på akuten så får vi titta hur läget ligger till då...
Ska även äta voltaren 3 gånger om dagen, morgon eftermidda kväll!...Så nu blir de knapra tabletter...

Efter läkarn så fixade jag lite hemma,sen följde jag med mamma och M till birsta kl va då ca 17 tiden..
M klippte sig och mamma färgade och klippte lite grann..
I 1 timme fick jag gå omkring själv och kolla i affärerna,medans mamma färgade och M klippte sig.
Sen efter 1 timme så gick jag och M och kollade runt lite i ca 1,45 min medans mamma fick fel färg (som dom sedan färgade igen) i huvudet och sen klippte sig!
Hittade lite intressanta saker, men får se hur det blir, bla skor och en väska....
När vi väl va klara där så bar det av till Willy´s handlade och sen till ica,efter det vart de max (för M och mamma),
och kom då på att jag glömde handla godis, så innan vi åkte hem så sprang jag in och handlade GODIS :D....
Väl hemma så va kl 22, då vart de att ge hunden mat och äta själv...
Vilade tills kl vart 23 då jag å mamma gick promenad, nästan hemma så mötte vi A och M.. Stod och pratade med dom lite grann, dom hade mött P en bit bort och hade då stått och surrat en sväng,
Pratade lite med P innan han åkte vidare, så nu sitter jag inne sen ca 00:45...

# - Ska göra mig nått och äta

# - Bädda nytt i soffan

# - Duscha

# - Göra rent kattlådorna

# - Ge katterna mat

# - Plocka lite

Sen troligen sova!
Om inte jag får besök.. Men men ... God natt



Just nu - Ont och less


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0