Pappa...

Nu får han sitt första inlägg i min blogg..

Visst vi kommer väldigt SÄLLAN ihop, och funkar bara ett par minuter tillsammans sen är det bråk!

Men visst har han ett hjärta ibland, som idag då fyllde han på min mobil med 200:- (då fick jag 3000 fria sms)
Sen så frågar han om jag vill HA en skrivare (allt-i-ett skrivare)... Klart jag ville sa jag,
10 min senare ringer han upp och talar om att han köpt en :D
Bara en sån sak gör mig varm...

Man skulle ha nån kabel som inte fanns med (men de kan jag klart köpa själv) om jag inte åker ner och vi åker tillsammans...

Ofta brukar han ringa och säga siffrorna på påladdningen så jag brukar skriva ner dom och sen ladda på...
Har hänt massa gånger...

Det kan hända att han köper nått så där.. Men oftas brukar han köpa och sen får jag veta de när jag kommer ner, men nu har jag en ny anledning att komma ner och hämta den och stanna där, men får se om jag åker ner och stannar från fredag till söndag nångång (om jag klarar det)

Det är kul och träffa min fars släkt oxså för jag kommer överrens med dom, och mina kusiner växer och växer.
Det är kult att se..
Kusinen som är 17 månader yngre än mig är nästan 40-50 cm längre än mig! Känner mig kort!
har 3 (halv) kusiner jag inte träffat än (2 älsta såg jag i vagn när dom va bebisar) men den minsta har jag bara sett kort på!

Nog om detta skulle bara skriva de här...
Ska hjälpa pappa med msn nu eller till och med farmor.... fick precis veta att de va fel på deras högtalare så dom ska köpa nya... Ses :)


Lägger upp en bild på mig och pappa (min första jul) 1989....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0