Söndag den 19

Å jag har ont ont ont....

Hittade ingen passande bild så de får de vara.. Gud så less jag är på mensvärkar..
Jag har ju (mens)tabletter jag ska äta, några rosa kapslar..
Och känner snart att de är lägligt för dom!
Men de få bli till nästa månad....
Har iallafall ätit 1 karta ipren sen i Torsdags... Är så less på tabletter..

Läste en bok, lite om underlivet och så, mens och de..
Fanns mycke jag inte viste, eller liknande som jag hade hört talas..
Den boken va verkligen bra!
Tex när du har som ondast så spänns ju musklerna och just så känns de när man föder barn för de är samma muskler och onda som känns..
Jag tror de är däför kvinnan/kvinnorna just glömmer smärtan för dom har inte haft mens på 9 månader!
Sen får du tillbacka mensen efter 2-3 månader.. Tror de va det... (har ju inte några barn själv så jag vet ju inte)


Jag har ju haft min Mens sen nyår 2000...Jag va 11 när jag fick den (förj'vligt) Gick i 4:an....

Fick den nere i sthlm hos min pappa på nyårsafton, runt 19 tiden :D Haha vad man kommer ihåg :)
Pappa fick panik, jag ringde mamma som frågade mig om jag viste hur jag skulle göra, Sa ja..
Pappa ringde runt till min 2 fastrar sen till min farmor.. Gud vilket kalla balik de va..
Men jag är glad, jag överlevde nyår :p Vi firade och hade de trevligt...


Idag låg jag i sängen tills kl vart 15:45...
Har verkligen inte velat kliva upp, men har ju gjort de och gett Bamse frukost, han ska ha midda 17:30..
Har själv ätit midda.. HOPPAS på att dom 2 iprenen jag nyss tog hjälper snart!
Har otroligt ont.. Men men..
Ska kolla tv lite och se på datorn om jag hittar nått roligt på internet!

Ha en fortsatt trevlig dag :)
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0