Städ dagen!

Somnade ju ganska bra tid, MEN vart väckt av Bamse 07 imorse, då ville han gå ut och kissa, släppte ut honom och somnade om sen..
Vaknade sen igen vid 10:45, tänkte ge Bamse mat och sen sova vidare, kom då på att jag har/hade tvättstugan 11-15 så de va bara kliva upp och sen in med Bamse till mamma medans jag springer mellan tvättstugan..
Under den här tiden så har jag hunnit dammsuga,skura golven,vädra.. Ska upp till tvättstugan vid 15 tiden igen och skruva upp tiden.. Sen ska jag äta,och sitta här och glo runt...


Näe nu ska jag lyssna på musik och äta godis..





Sötnos!
Jag är såååå glad att jag känner dig!
Tror fasiken INTE de finns någon så underbar kille som du..... <3
Jag vill alltid vara där för dig!


Puss (Smurfen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0