Tisdag den 7 Oktober - Dagen då vill säga :)

Har inte gjort mycke alls, tagit de lugnt, klev väl upp ur sängen strax efter 15 tiden tror jag..

Skickade sms i mellanåt med Underbarast när jag vaknade till men somnade ju om lika fort :)

När jag väl vaknat och tog mig upp så satte jag på datorn, kollade lite på tv...

Känner att jag behöver göra om lite i lägenheten men orkar just inte nu..

Har bara tagit de lugnt.. De är snart kväll igen och jag ska bara slappa..

Är av med jobbet nu (jag sa upp mig) pga att jag troligen kommer bli sjukskriven och känner då inte att de kommer vara nån idé att jobba när jag endå inte får..



Näe ska skriva mera ikväll... Kram så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0