Torrt?

Bloggande idag har varit riktigt dåligt!
Har vaknade till och från på förmiddan,har sovit väldigt bra, men endå inte.
Hade fått några sms så jag svarade på dom,men somnade om lika fort..
Till slut så vaknar jag av ett sms, vart ganska klar vaken, men ville sova mera.
Skickade och skrev att jag va vaken, en stund senare får jag ett sms där de står - ÖPPNA!
Gjorde det och 2 sekunder senare så kom sötis..
Vart väldigt glad, satt och pratade lite, låg och kollade tv, skickade många dryga sms till mamma där i mellan!

Ska skriva ner den historian sen mellan mig och mamma...

Sötis stannade bara ett tag...
ca 10 min senare så hör jag hur Meduza jagar Puma (som vanligt) så jag ska gå coh säga till dom,
Då har Meduza jagat upp puam på en staty Elefant och så på väg upp på tv:en..
Slutar med att Puma inte får nått grep och drar ner mitt fat och de kraschar i Elefanten..
Elefanten va efter Mormor så jag vart mindre glad,
Ringde mamma och talade om allt..
De va ganska lugnt.. (Annars brukar helevet braka lös)

Efter ca 1 timme då kommer både Meduza och Puma fram!
Och dom förstod nog att dom hade gjort fel..
Så nu håller jag på och limmar Elefanten, va bara upptill på platan som gick sönder..!
TACKA för det!

Märkte när jag satte igång datorn att jag inte kom ut på msn eller internet!?
Någon som vet felet??

Sket i vilket och fortsatte städa upp allt.
Tv:en har oxså haft sin dag, och bara 1,2,3,4 har funkat.. Less!

Så till slut bad jag M och S att komma in och Hjälpa mig..
M tog hand och Tv:en och S tog hand om datorn..

M fixade alla kanaler eller iallafall dom jag vill titta på!
Men s lyckades inte fixa det..
Sen pratade jag och M och jag tittade i Papperskorgen såg att de låg en fil där..
Återställde den och vipps så funkade internet igen! SUCK!

Jag har kommit på att jag ska inte pilla på nått jag inte förstår mig på!

Så nu sitter jag här...
Va in på en annan blogg och tittade!
Såg att hon lagt upp en jätte FIN bild på hon och familjen tillsammans!

mammabeckas.blogg.se

*****************************************

Ska strax gå och fixa mig mat och sen fortsätta limma och städa..
Kanske senare skicka sms med sötis..

Skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0