Vilken Disneyfigur är du? Jag vart Simba

Japp gjorde ett test och de visade sig att jag va simba :)


Bild

Simba och du borde ut på äventyr tillsammans, ni verkar vara lika roade av det båda två.


Svarade jag :

Så här svarade du:


1 Du har ett stort lyxigt hus alldeles för dig själv, vad gör du?


Du svarade: Undersökt stället och haft så roligt som möjligt


2 Du fick några tusen av dina föräldrar att spara, vad gör du?


Du svarade: Som alla mina kompisar skulle gjort


3 Dina vänner vill åka iväg och hitta på något, vad gör du?


Du svarade: Jag tycker det låter kul, och hänger givetvis med


4 Dina kompisar har lärt sig ett nytt språk och du fattar inte alls vad de säger, vad gör du?


Du svarade: Ber dem lära mig oxå..


5 Din familj har bestämt att ni ska på badsemester,jur reagerar du?


Du svarade: Blir jätte glad, det blir ett roligt äventyr


6 Vilken sport tycker du mest om?


Du svarade: Det som de andra gör är skoj




Här är länken


http://quiz.passagen.se/showQuiz.do?id=234


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0