.......

Kom inte på vad jag skulle ha för rublik....

Va ju iväg med M och handlade, vart en säck på 15 kilo :D.. Så nu räcker maten lääänge! *förhoppningsvis*

**************
Satt och räknade ut på hur mycke mat Bamse ska ha, och kom fram till att han ska ha 445 gram per dag,
Och de blir 4 dl 3 gånger om dagen,då blir det 148 gram varje måltid...
Så lite och göra och då gjorde man detta  :)
**************

Efter att vi kom hem så gick jag in till mamma satt där inne bra länge,sen kom vi överrens om att jag skulle klippa henne skulle bara ta 4 cm vart närmare 10 tror jag ;D haha.. Kortare iallafall än vad hon tänkte.
Men hår växer ut så de är ingen fara..

När jag va klar med det vid ca 21 tiden så gick jag in till mig satte mig vid tv och tittade..
Kollade väl lite på datorn oxså..

Gav Bamse mat vid 22 tiden..
Gick med mamma på promenad strax efter 23 tiden..Hemma igen vid 23:40.. Såå skönt ute..
Kollade tvättstugan på samma gång medans vi endå gick den vägen
(er som inte vet så bor jag i radhus och tvättstugan ligger i våra höghus ),
GLÖMDE eller kanske inte ORKADE, då jag hade den 22, så de vart den 26 iställe kl 15 - 18...
Hinner tvätta upp kläder iallafall!

När jag kom in så fixade jag lite och satte mig sen här..
Satt och pratade med E på msn, men han skulle duscha nu..
Pratar även med Bosse :), men han lär väl logga ut snart och ska sova.. :)

Har kollat runt en del på en massa bloggar... Hittar väll inget just intressant men ibland så är de läs värt..

Näe nu ska jag ägna mig åt Bosse innan han loggar ut...

Kram kram!

Just nu - Musik och Mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0