Fredags den 12

Städade, va några svängar inne hos Conny och kollade..


Har kommit på att jag kommer bara att skriva första bokstaven på folk jag inte vill ska nämnas och namn jag inte vill dela med mig till mina läsare..

De finns några stycken jag vet läser som jag inte vill dela med mig av namnen, och folken vill inte heller att jag skriver deras namn....


Skickade en del sms med P och C...

Va säker några till oxså som jag skickade till..

Bäddade nytt i sängen, + soffan..

Städade inne i badrummet, ser iallafall normalt ut därinne nu.. Vädrade lägenheten..

Och tog de allmänt lugnt..

De händer ju inte så mycke just nu i mitt liv..

Fixade lite inför de sista, får ju främmande till helgen :) Innan jag la mig
Somnade ganska fort kommer jag ihåg..Skickade sms med P men kom ihåg att jag vände mig och sen slockande jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0