Gårdagen! (Tisdag)

Vaknade vid 10:25 imorse!

Gav Bamse mat och sen somnade jag om.

Vaknade sen igen vid 13:20.

Var ute med honom och låg å kollade tv.


P va här inatt, trevligt att du kom, överraskad vart jag :)

Kunde ha kommit en gång till lite senare efter att han hade gjort 2 saker men jag somnade..

Somnade vid 05:30 :)


- - - - - - - - - - - - - - - -


Fixade mig och sen åkte jag på affärn med Mamma och M...


Borta 40 min


Tillbax - Kl var då 16:08,gick in till mamma och sen åkte vi,

Skriver ner jag kommer tillbax


- - - - - - - - - - - - - - - -


Äntligen hemma igen å kl är 18:00..

Vart en sväng till stan oxså! M och mamma gick in på kina och beställde mat..

Jag satt kvar i bilen (gjorde hundarna sällskap) och lyssnade på musik,raderade lite sms oxså!

När vi kommer hem så kommer grannen ut och frågar om vi vill ha stängsel (dom har haft hund, men tvungen och avliva den)

Jag tackade ja!

Va och hämtade det och la de på baksidan (jag hade ju endå tänkt köpa och fixa iordning) så de kom lägligt..

Mamma och M sitter och äter och jag vill börja..

Skickade sms till mamma och bad dom komma in, så vid 18:40 kom dom in..

M hjälpte mig med allt, medans mamma stod och tittade på...

Vi va klara vid 21:10! TACK SÅ MYCKE FÖR ALL HJÄLP!

Vart rätt nöjd fast jag endå inte ser hur det riktigt ser ut nu i mörkret får ta och titta imorgon :)

M gick in till mamma igen och jag började fixa lite här, gick i kylskåpet och såg att jag nästan inte hade nå bröd och att drickan va slut.

Så jag skickade sms till M och frågade om vi kunde åka ner på ica, så vid 21:30 åkte vi, kom hem sen igen vid 22:05..

Satt och kollade lite på datorn å tv:en..Plockade in varorna.

Satt i soffan en sväng och gosade med Meduza (min katt)


Just det - Trazzel flyttade igår (Måndag)

Känns lite tomt men han kommer att få det bra och de vet jag!

Kan ju hälsa på honom 10 gånger om dagen om jag så känner för det! :)


Så nu har jag bara -


Meduza

Puma

Bailey´s

Inne hos mig, ska väll få in Bacardi snart oxså!


Va ut på promenad med mamma vid 23:10,kom hem sen igen vid 00:00..


Fixade lite i lägenheten,läste,åt,kollade på tv och datorn,rensade kattlådorna,bäddade nytt,små plockade lite grann,

Duschade vid 05 då jag va klar med allt i lägenheten,la mig efter det och somnade vid 06:15..


Träffade ej P någonting...Pratade som tur va i mobilen :)


Just nu - De ni :)


C - Du ska veta att jag tänker på dig varje dag!
Saknar verkligen dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0