Helgen

Varit sisådär..
Jag känner mig inte bekväm och då brukar jag inte må så bra, så denna dag har jag legat i sängen tills kl vart 17 tiden!
Får se hur morgondagen blir, ska ringa lite samtal och se!


Om du läser detta C ska du veta att just nu vet jag verken in eller ut!
De känns som jag måste ta tag i mig själv, för just nu vill jag inget mer!
Jag måste som sagt få sätta ner mina fötter och ta tag i mig själv, för just nu går inte mitt liv att dela i 2!
Jag hoppas att du förstår och jag kommer fortfarande att tycka om dig!
Men du måste oxså förstå hur jag tycker, visst du kanske inte vill förstå men du känner mig inte heller!
Så där vi är nu där kommer vi att stanna!


Näe jag återkommer och skriver när jag känner för det!

Har INGA pengar på mobilen så jag kan inte skicka sms!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0