Lördag! trött och lite bakfull.......

Vaknade till och från hela morgonen/förmiddan eller hur man nu räknar från när vi la oss och klev upp...

Trött va man iallafall..
Kände hur värden snurrade varje gång jag gjorde nått.. och så hade man inte sovit nått spec på det..
Näe urscha säger bara jag, drack ju bara 4 cider!

Fixade lite inne hos mig och gick sedan in till Mamma..

Satt där och sällskapade..

C går på medeciner och på eftermiddan så fick han nå fel och började städa hela mammas lägenhet, jag tog bort disken och fixade..

C och V hjälpte oxså till..D satt och kollade tv...

S hade åkt hem på dagen..

Så kl 22-23 va alla klara med lägenheten, så nu när man går i badrummet iallafall så är de nästan så man blir bländad :D haha..Så nu har mamma en städad lägenhet... Och hon är glad för de :)


Som allt va planerat så skulle C och D åka hem på kvällen.. Och så vart det..
D och C åkte hem vid strax efter 23 tiden.. D ville hem..


Kan tillägga att D och C bor i sthlm så de är iallafall 40 mil, ca 4,5 timmar ner..

C lämnade av D och vände upp hit igen.Han ville inte vara hemma och tråka på söndagen och sista dagen på semestern så han åkte ner och lämnade av D och åkte upp igen!.
Så han va framme här mellan 06 eller 07 kommer inte riktigt ihåg tiden, jag sov självklart, nyckeln va utlagd så C kom in, han gick och la sig..Jag sov sååååå skönt den natten...
Eftersom jag hade sovit lite oroligt dom andra nätterna så va jag glad att jag somnade ganska fort och vaknade inte av mycke..


P - Saknar dig och våra pratstunder..
Känns som en evighet sen jag fick mysa med dig och prata riktigt ut..
Vi får väll ta en kväll, natt då du har lugnt, så vi får prata om allt..
Jag känner att de behövs, fast de inte riktigt finns så mycke och prata om..
Hoppas att jag får träffa dig nått i veckan, längtar efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0