Mamma!

Du ska veta att jag kommer tänka på dig dom här 2 veckorna. Jag hoppas att ni får de bra och att ni kommer hem välskapta och glada!
Jag är glad att få följa med dig ner till arlanda och släppa av dig och se dig gå därifrån med ett leende..
Jag är glad att du äntligen ska tillbax dit du och mormor var förra året!
Jag hoppas att du kanske gråter en skvätt och tänker tillbax på när du och mormor gick där, allt de ni kollade på.
Jag hoppas att du går upp till tjejen i receptionen om hon är kvar, talar om för henne att mormor gick bort 4 dagar efter att ni kom hem!

Jag känner nu hur tårarna börjar komma!

Mamma, ta hand om er!

Jag kommer sakna dig lika mycke denna gång oxså!
Och jag hoppas att allt går bra med flyget och resan!

Ska krama Nalle 1 gång om dagen och säga att du älskar honom!

Jag hoppas INTE de blir som förra året..
De är nog de mest jag undrar över..

Saknar mormor för varje dag!
Men glad att hon fick åka på semester med dig 14 dagar och umgås med sin dotter innan hon gick bort 4 dagar efter hemkomst!
De va nog de hon ville mest!
Jag vill inte gå i de mönstret och åka med dig 1 år efter att hon har gått bort! Därför jag tackade nej..
Inte för att jag inte vill, utan för att jag vill ha dig kvar många år till...

Jag vill att du ska se mig skaffa familj,få träffa mitt/mina barn!

Livet har blivit så annorlunda sen mormor gick bort!
Du pratade med henne minst 1 gång om dagen.
Många gånger har jag kollat igenom telefon och hittat sms och sen gått in i telefon boken och sett hennes nr..

Näe urscha! De finns roligare och prata om..
Ville bara skriva detta..
Nu ska jag fortsätta fixa inför resan inatt...
Skriver imorgon då jag kommer hem!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0