Nu äntligen

är mamma hemma igen! efter 2 låånga veckor..

Hon ser lite brunare ut men inte så mycke.. Mörkare än mig iallafall :p..

Fick se bilder, fick godis och ett snapps glad med betty boop :D min idol..

Och så har vi suttit och surra hela kvällen nu..åå va jag har saknat henne!


Har pratat med service idag ang min mobil, den går inte att laga så den ska skrotas så då vart jag lite ledsen.

Ska ringa till on off och prata hoppas då på att få en ny eller iallafall en annan.. För annars ska dom få se..

För jag har bra mycke kvar att betala på den jag har (hade) så då ska jag ha en ny, för jag tänker inte betala för någonting jag inte längre har..

No no...


   Denna mobil heter k810i

Saknar denna mobil så otroligt mycke!  Den som ska köpa mobil köp en sådan!




Har fått låna (en av mammas) mobiler (efter mormor) som knappt är använd..

En Nokia 7370... Den är väldigt fin, och jag ska försöka vara väldigt föriktig med den eftersom den endå kommer från min mormor.





Denna mobil har jag nu fått låna, den är väldigt bra, men lite kompliserad.. men de funkar :)



Näe nu ska jag fixa lite här..

Ska med mamma ut på promenad antinge före 23 eller så blir de 23. återstår och se...


Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0