R.I.P (Bengan)

******************************************

Bengt-åke ( Bengan ) Holmsteth!


Född :  Vet inte riktigt!

Han vart iallafall 25 år, vet inte om han skulle fylla 26..
Återkommer så fort som möjligen när jag fått år och datum..


Dog : 10 / 09 -08

****************************************


Slutet är nära,

Du känner det intill

Farväl nu min kära,

nu gör du som du vill

Med sorgen i ditt hjärta,

sliter du dig fri

du går igenom smärta,

snart är allt förbi

Du går mot nya tider,

en ny tid och rum

Du sorgen sakta lider,

hur kan du vara så dum

Nu tar du sista klivet,

nu dör din sista glöd

Du hatar detta livet,

Igår som du dog


************************

Sluta aldrig hoppas

Sluta aldrig be

Sluta aldrig drömma

Under kan ju ske

***********************

Farväl är ej för alltid
adjö är inte slut
I mina tankar finns du,
där finns du alltid kvar

*************************

Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT!

****************************

Tårar är rena och våta tårar för något man inte kan förlåta
Men tårar kan också bota smärta även de tårar som finns i ditt hjärta

********************************

Jag ser dig när jag blundar
Jag ser dig när jag ser
Jag ser dig när jag sover
men jag ser dig aldrig mer

*******************************

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0