Sol :D

Innan mamma åkte så regnade det och va en väldigt hemskt väder...

Samma dag som vi lämnar av mamma och Yooy på flygplatsen så kommer solen, sen dess har de varit sol :D

1 dag har de regnat och de va ifårrgår eller om de va i dagen innan det.. Så de känns skönt..

Har varit fint väder även idag...Hoppas att de håller i sig några dagar till..



På lördag morgon så kommer Sweet, ser fram imot det!

Så då lär man bli soffliggandes iallafall halva dagen :)..Eller kanske till 12,13 tiden iallafall.

Ska be han kissa bamse på morgonen då han kommer så behöver man inte kliva upp 08-09 och gå ut..

Evt blir de dricka på lördag (då lär man slockna gått på kvällen ),eller kanske film, beror på vad Bamse tycker att vi ska göra,

han brukar skälla och leva om när inte han vill att jag/vi ska kolla film!

Får väll gå en LÅNG promenad så han slocknar :D, annars så får jag å Sweet kolla film inne hos mig, men då lär väll vi slockna..Märks om inte annat..

Vi har även funderingar på att åka iväg nånstanns och sätta oss och grilla och lyssna på musik, Bara mysa...

Ska ta en städdag imorgon! Eller iallafall vädra och dammsuga, om den vill vara med vill säga...

Idag har jag tagit de lugnt, varit in en sväng till C (mamma) och kollat, pratat lite och så..

Ska in dit efter promenaden och äta samtidigt..Är igentligen inge kul att äta ensam, men ibland så blir de så..

Till helgen så ska jag göra pizza.. Gott gott...


Näe nu ska jag fixa klart på datorn, små kollar lite på tv:en..

blir strax att gå promenad, för jag har en OTÅLIG hund! (de stör mig lite faktist..) men men :D..


Hoppas att ni andra har de bra :)

Kram kram!




Gud va jag saknar dig Sweet, längtar tills på lördag morgon då du kommer..

Skönt att få se dig en sväng idag på msn.

Har verkligen saknat ditt smile :).

Du fick mig även att lee...

Lycka till på jobbet inatt!

Tänker på dig!

Puss!



P - Saknaden gör de svårt,

Vi träffas nästan aldrig..

De gör mig ont i hjärtat,och ska de fortsätta vara så här, så ser jag ingen framtid med dig.

Om du inte gör någonting åt det snart...

Jag orkar snart inte bry mig. Du säger att du tycker om mig och de ena med de andra, men då hade du gjort nått åt det..



Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0