Sol sol sol :) Mera mera

Jag vill ha tillbaka sommaren!


Vaknade idag vid 12:20,Bamse väckte mig! Vi somnade lite sent inatt (morse)

Släppte ut bamse sen gav jag honom mat! La mig efter det och vilade!

Men tji fick jag, klev upp klädde på mig och fixade mig lite..

Bamse ville leka och då stängde jag in katterna och öppna altandörren så han fick springa lite som han ville.

Skickade sms till mamma och bad henne komma in med Nalle så Hundarna fick leka av sig lite på baksidan..

Efter en stund så gick mamma in och jag lät Bamse fortsätta springa ut och in, satte mig vid datorn och kollade runt,

Efter en stund så ropar jag på honom,men får ingen kontakt då går jag ut ser att han äter lera och jord, då vart de in :)

Vill inte ha en hund som äter jord och lera, + stenar om han får tag på någon! SUCK!

Tog in honom och han somnade nästan direkt! Skönt när han lugnar ner sig, är så mycke i varv, jag blir själv lugn när han lägger sig!

Känner att jag kan tänka klart igen :D

Jag kollade lite grann på datorn,lyssnade på musik och pratade med Bosse :)


Gud va jag är glad som har lärt känna en sån underbar person!

Jag känner mig lycklig lottad, FÖRUTOM ALLA TJEJER HAN TRÄFFAR... ^^, hihi..

Men endå glad att jag fått chansen att lärt känna honom, fattas bara att vi ska få träffas på riktigt och kunna sitta och surra!

LÄNGTAR!!

Vi får väll ta de nu i höst innan vintern kommer eller kanske till våren då allt är så underbart!

Jag är glad att vi pratar med varandra om ALLT eller kanske inte just allt med de mesta och då är de nog inte långt ifrån allt!


Vännen nu fick du några rader till :)



Gick promenad med mamma vid 16:10 (dagliga promenaden)

Kom tillbax vid 17:05,.. just det! när vi nästan va hemma (bor ju som sagt på landet) så de är ju åkrar och hus lite var stanns, men efter vägen kommer uppifrån så är det ett hus på höger sida, där står det en pojke med sin pappa + en stor blandras schäfer och rottis tror jag de såg ut som!

Och så säger pojken, pappa titta 1 hund, pappa titta 2 hundar, och pappan bara (jaja) och helt plötsligt så drar hunden ALLSÅ JAG MENAR DRAR!!!

Och pappan nästan styper i backen! HALLÅ, pojken sa ju till pappan att de kommer hundar och han bara jaja.! URSÄKTA! å vad tänkte den människan med!??

Näe gud, jag hade ju skrattat häcken av mig om han hade stypt i backen! näe fy va jag är elak men gud så roligt jag hade fått!

Fasiken de händer nånting nytt varje dag märker jag :)


Nu sitter jag iallafall och skriver och lyssnar på -  Melissa Horn ( Album - Långa nätter ) - Som jag hade dig förut


De va Bosse som självklart skickade den och skrev LYSSNA! och de gjorde jag och tycker den är helt underbar!


M är på väg hit och ska skjussa mig till Djurkompaniet så jag får handla hundmat...


Just det för er som har hund så rekomenderar jag EUKANUBA!


http://eukanuba-eu.com/DNA/sv/sv/index.html


Registrerad din hund/hundvalp!

Jag är verkligen nöjd med de fodret till Bamse!


Näe nu ska jag göra mig iordning!

Skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0