Bilder som jag lovade :)


Hundmaten jag ger Bamse


Min nuvarande ägare till Sumo har gjort denna och skickat till mig! Tycker den är otroligt fin!


Stundenten 2008



Dessa killar är nog en av alla mina idoler! gud så härliga röster de har!
Dom heter - Jonas brothers



Killen som heter Sebastian är min tremänning! Har har eget band och har såå fin röst!
Jag känner han just inte så men mammas kusin har skickat länk till dom och berättat,han är mycke finare än på bilden.



Den är såå fin och jag bara älskar bilden



Efter ett hundslagsmål,gick imellan och då slutade det såhär..




Min goa Vovve



(Min) Underbara kattunge som har flyttat till min mamma!


Mina 3 katter som bor innanför mina dörrar



Min trötta hund :)


Slö hund som inte orkar stå och äta ;) hihi



Min (stora) Vovve.. Väger strax över 12 kilo..



På bus med bollen


Utslagen vovve :)


Ser ni tanden som är lös?? hihi..
Han tappade den samma dag :)


Sötis



Bamse ute och leker på baksidan, lycklig och glad



Sötnosen!

Näe nu får de räcka med bilder...
Laddar upp flera kanske senare...

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: My

Söt hund :D

2008-09-25 @ 14:27:46
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Haha! :D Det var jätteskönt! Kram på dig :)

2008-09-26 @ 03:00:34
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0