God morgon!

Idag är det onsdag och de innebär att jag är på kursen :)


Måndag så vart de inte så mycke, mådde inte så bra så de vart till att ta de lugnt och vara hemma från kursen.
På eftermiddan så va jag ner till läkarn och gjorde en undersökning, dom skulle skicka en remis till sjukhuset på en hjärnröntgen.. Så vi får se vad de resultatet blir.

Igår var jag ner till läkarn IGEN och gjorde blodprover för att se om jag har ett virus i kroppen som har orsakat huvudvärken och resten av värken jag har..
På eftermiddan vart det till att åka iväg och stor handla, jag fick ALLA mina pengar från soc denna gång och de kan jag tacka min handläggare på UC.

Tack Vickis för att du skjussade!!

Kvällen spenderade jag med Marie.

Nu ska jag börja..
Återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken fin och härlig blogg du har ... !!!

2009-04-02 @ 12:54:13
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0