Jag bara måste..

Sitter och pratar på msn med mitt ex ex, Niclas..
Igår va han hos ett par bekanta till både han och mig,han va där och grillade och hade trevligt.
Pratade en snabbis med han i mobilen igår då talade om att dom hade grillat och att de hade gått otroligt bra, vilket gjorde mig i skratt, för när han säger nått sånt då är det oftas tvärtom!
Och nu när jag pratar med honom så skickade han en länk, öppnade och tittade, vilket gjorde mig totalt full i skratt och vill verkligen dela med mig :)
Kan oxså dela med mig om att vi alla har torr humor! :D




Personen som grillar heter Blondi :) och personen som filmar är Niclas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillarkungen =)

2009-04-12 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0