Ledig

Idag har de inte blivit så mycke gjort, klev väl upp bara för ett tag sedan.
Bamse har spytt på morgonen så de vart till att sitta och hålla honom lugn, han blir lite halv stressad när han spyr och går omkring i ringar och har sig, men står man bredvid så står han stilla och är lugn.
Första 2 gångerna va mer spylikt dom andra gångerna kom de bara galla, så tacka för det iallafall.
Har precis gett han mat, har blött upp det åt honom iställe, kanske bättre för magen, annars märker jag det.

Försöker att få hemmet till att se någorlunda normalt ut, tycker jag har saker över allt, men de kanske är bra :p..
Jag vet ju vart jag har dom.

Idag,Imorgon och på måndag så är jag ledig vilket känns otroligt skönt..
Jag får vila upp huvudet "mera" och de känns bra.
Fick veta att sötnos oxså har haft problem vilket inte är bra, men hoppas på myck vila så blir de bra.

Kände att jag har blivit förkyld av att jag så stolt har gått utan jacka och sprungit i linne mellan dörrarna här.
( Dom dagarna de har varit sol.... Vill ju ha sommar nu )
F.A.N... Ja ja sånt som händer. Men sitter ofta varmt så de är ju bra. och ALLTID strumpor på fötterna ;)


Nu ska jag kolla vidare och kanske få nånting gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0