Torsdag och snart helg



Snart är denna vecka över och jag har inte varit på praktiken alls!
I onsdags/ igår åkte jag till kursen för att träffa vännerna,hände inte så mycke att förutom efter lunchen då jag fick huvudvärk igen.
Slutade efter mitt möte med Handledarn och Handläggaren, kom överrens om att jag bestämmer hur jag vill ha det och vad jag vill ska gå först!

Prionr1 Huvudvärken försvinner
Prionr2 Träningen + simmningen
Prionr3 Jag trivs
Prionr 4 Praktik

Så ser det ut just nu.
Kom hem från kursen och allt strax efter 16 tiden igår.
Igår kväll vart de inte så mycke gjort, glömde äta då jag inte känner lust att äta.
Senare på kvällen så vart de slappa..Betalade en sen räkning så de känns skönt!
Gick promenad med mamma och hundarna.
Somnade strax efter 02 inatt och vaknade när kl ringde 06:20, stängde av den vände mig och vaknade sedan vid 07:25 men somnade om lika fort och vaknade och klev upp vid 11 och har varit vaken sedan dess,
Idag har jag pratat med Tandläkarn, dom ska återkomma när hon hade pratat med min tandläkare.
Sedan pratat med soc, att jag evt blir sjukskriven och ska ta de lugnt.
Sedan pratat med Läkarn, Jag blir sjukskriven t.o.m den 25 April och ska börja med rehabliteringen igen och börja med simningen " någon som vill följa med?" ska träna där 2 gånger i veckan :)

Va inne hos mamma förut och lekte med Lilleman, han fick följa med ner till vårdcentralen när jag hämtade mina papper :) sedan har de bara varit lugnt, hade tänkt börja med mat snart..

Hoppas eran dag/ vecka varit bra! För de har inte min varit!

Skriver kanske mer sedan..

Idag är kattungarna 4 veckor :) tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0