Uppdatering

Just nu känns de som bloggen ligger på is, jag har bara inte haft orken att skriva något.
Dels för att de går så mycke skitsnack både hit och dit, om folk som ringer samtal dom inte har med att göra, och vise versa.

Veckan som varit så har de inte blivit så mycke, onsdags va jag till kursen, torsdag och fredags tog jag de lugnt.
Helgen har jag solat " ser ut som en kräfta ¨på bröstkorgen märken efter bh:n. sååååå snyggt.
Men nu har väl de röda lagt sig och de bruna börja komma fram.
På bena vart jag brun!!! De är ett under. Men brun vart jag :D å inte röd..

Kattungarna är mer och mer ute och springer i lägenheten, idag tog alla 3 farten och sprang in till Bamse och runt honom och ner i vattenskålen, jag dom hade fest iallafall.
Bamse han låg lugnt och fint och bara tittade, tacka för det!

Till slutet av denna vecka så är kattungarna HELA 8 veckor!


Jag ska evt till läkarn imorgon och prata med en NY läkare då min är där så sällan, hoppas på att han lyssnar!
Ska få imegran tror jag de hette utskrivet åt migränen! SUCK!

Jag ska försöka skriva lite mer i bloggen iallafall så de blir några rader om dagarna. Evt blir de kvällstid då jag endå sitter här!

Nu ska jag lägga mig framför tv och bara slappa!
God natt och sov gott. Gått folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0