Uppdatering

Ja då va de dags att skriva lite känner jag.

Veckan som varit har varit bra.

Måndag tränade jag och va ledig från kursen
Tis va jag på kursen och senare va jag och simmade med Marie, tack gumman för en trevlig dag
Onsdag va jag hemma från kursen, tränade och hade ont i huvudet, städade och tog de lugnt
Torsdagen va jag hos sjukgymnasten och tränade på gym, såå skönt. hade ont i huvudet så de vart att ta de lugnt.
Fredagen va jag ute på framsidan och umgicks med grannarna.
Lördagen tog jag de lugnt
Söndag/igår vilade jag..



Veckan har inte blivit så mycke annat. Dagarna går förbi, kattungarna växer, till slutet av veckan är dom 7 veckor.
Äter både blötmat och torrfoder "som man blöter upp"
Bamse har de inte blivit så mycke med, han bor kvar,växer och tycker att våren är kanon!

På tal om våren, gud va jag vill ha sommar, kan man gå i skogen :) Lääängtar

Är det något ni funderar över så skriv en kommentar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0