Kursen..


Har precis ätit och sitter och tittar runt..
Va förbi soc förut och lämnade in den otroligt snygga gula pappret.. NOT

Börjar väl om ett fåtal minuter..
tänkte bara skriva av mig, men har just nu ingen ork, men men..


Klev upp 06:30 imorse iallafall, fixade mig och gick ut med bamse..
Gick in med honom till mamma 07:20..
Sen fixade jag de sista och gick till bussen, mötte upp marie där, och så den hela lååånga väntan in till stan..
Väl kom hit va de inte många här men de ramlade in sedan..


Näe nu ska jag gå..
Kanske skriver senare i små rasterna..
Ses


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hon kan får dom gratis, är ju liksom inga pengar att köpa dom för heller.Tro Elvis kostade 30 kr och Marilyn 45kr eller nåt..

Jag tro att det går bäst med 2 honor tillsammans, dom säger att hanar inte lever i "flock" men 3 av våra bebisarhanar levde lugnt och stilla tillsammans, fast då hade vi ju 3 andra som bråkade.

Men hos honorna var det aldrig bråk.

2009-02-23 @ 13:49:33
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Dom säger att man kan separera dom från modern vid 4 veckors ålder, men jag personligen vill helst vänta till 5-6 veckor bara för att vara på säkra sidan att dom äter bra och så..

Jajjemen jag hojtar till då bebisarna är komna eller ville ni se bilder på kullen som vi hade?

2009-02-23 @ 21:16:58
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0