Kvällen

Här sitter jag och småsneglar på 1:an (melodifestivalen)
De är bidrag nr 6 (alcazar) eller va dom nu heter!
Synd bara att Magnus inte är med - då hade de varit mycke mer att titta på!
Synd att alla SNYGGA killar är bögar!
De slår aldrig fel, och dom killarna som är riktigt snygga dom är småbögar..
För de är mestadels dom som tar hand om sin kropp och hy bäst!

Ja ja på tal om annat!

Mamma är iallafall hemma så nu känns de lite bättre..
Hon vart utskriven idag..

Efter att vi hade hämtat henne så åkte vi på alla matköps affärer vi brukar handla ifrån,

City gross
Ica Maxi
Willy´s
Coop forum

( på tal om annat ) - Hör hur illa de låter på tv:en.. Det är Off uggla eller vad hon heter!
Hemskt låter de iallafall!
Urscha!! Snälla snälla snälla snälla.. Är de man hör!
Flaxar med armarna som om hon snart ska flyga.

På tal om affärer igen..
Va och sökte Yoghurt, men dom hade inte de på någon av alla vi va in på.
Till slut åkte vi på city gross och där fanns det :)
Köpte dom 2 sista så nu kan jag gotta mig :)

Kom på i bilen på väg hem att jag inte handlat någon gurka till potatismosen så då vart de in igen på ica.
F*n va snygg vakten va där inne igen...
Samma han som va inne på coop..
Oj oj!

(Securitas vakter ÄR snygga)

Nu ska jag titta tv, hoppas att ni haft en bra kväll!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0