Lite snabbt inlägg

Nu hade jag tänkt sova, tänkte bara skriva några rader..

Gårdagen (söndag) vart de inte alls mycke och göra.
Jag vilade mest..


Idag har de varit en bra dag, eller jag vaknade vid 10:20.
Hade inte hört om jag skulle träna idag kl 11, men in med bamse till mamma kl 11 och fort ner dit och sa att de inte vart något då jag har fått min röda vecka igen! Suck!

Kom väl hem vid 11:30 eller va kl var..
Efter det fixade jag lite hemma, gick upp till tvättstugan strax före 15 tiden..
Hade den idag mellan 15-18..
Vart 4 maskiner.. Va klar däruppe vid 18:15
Fort hem göra mat va klar med den 18:30, 18:35 börja unga mödrar som jag gärna tittar på för att se hur andra har det i sina familjer, (tur att jag inte har barn än) Räcker med vovve + katter..

När de va klart vid 19 så fixade jag lite i lägenheten,
Vid 22 spelade jag in på 3:an, gick promenad den tiden (därför spelade jag in)
Va inte så värst kallt ute, tyckte att de va skönt..
Stod och pratade på framsidan innan vi begav oss in..
Mamma fick låna lite bröd.. :)

Just nu har jag kollat runt på internet..
Hittar inget värst intressant.. Men kan vara kul att bara titta runt..

Nu ska jag kanske äta nått,duscha/bada,vika tvätt,plocka bort lite,
och kanske kanske prata i mobilen innan jag somnar!

God natt med er..
Meduza är iallafall i vecka 6 + 1 dag idag eftersom kl är över 00..
Ska lägga ut bilder senare..
Kram


Kommentarer
Postat av: Towa

Hej och tack, men du verkar inte ha läst mina andra inlägg där jag skriver att det bara var en dröm :)

2009-02-10 @ 01:18:02
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0