Lördag " Alla hjärtans dag "

God morgon alla!

Jag åkte aldrig iväg inatt, tyckte kl vart mer och mer, och jag vart trött.
Hoppade in i duschen vid ca 00:55 och va klar vid 01:15.
Gick å la mig vid 01:30, somnade vid ca 02 tiden!

Vaknade första gången imorse vid 09, klev upp tog lite kräm och la mig på soffan,somnade nästan direkt.
Vaknade sen igen vid 13:40,låg och drog mig en stund och klev upp vid ca 13:50.
Gav Bamse mat vid ca 14 tiden, han sov när jag klev upp imorse så snäll så :)
Och har låtit mig sova tills jag vaknade själv!
Så idag har han varit snäll med mig än så länge.

Igår var det kanske inte en sån otursdag men små saker hände.

Idag blir det till en slapp dag!
Hade väl tänkt försöka få nån ordning på lägenheten så den ser normal ut.
Jag tycker det är för mycke saker överallt, men men :)

Hade väl tänkt att gå en liten längre promenad med bamse om solen kan hålla i sig,det är 2,5 + ute
och blå himmel, nu märks det att våren är på G!

Näe nu ska jag ta nån macka!
Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0