Måndag!

Dagen har varit helt underbar ska jag väl börja med! :)


Klev upp när kl ringde 07:30, men låg kvar tills kl vart 08..
Släppte ut bamse efter det och gjorde mig iordning, tog mig 1 macka och lämnade bamse inne hos mamma.
M kom ner och så gick jag, Mickis och Snutten + Lilleman till dagis..
Efter vi hade lämnat honom så gick jag och Mickis till bussen, snutten gick hem igen!
Tog bussen 10:10.. Va väl inne i stan vid ca 10:45, gick till kursen och så möter vi Liten och en tjej, vart chockad men sååå underbart kul med flera som man känner!
Satt och surrade lite och sen gick vi in.. Hade sjukt kul iallafall!
Vi är 6 tjejer och 5 killar!
Så de är en lagom grupp..
På lunchen vart gruppen bjudna på bitline (jag äter inte men satt med)
Va in en sväng till Martin och surrade..L satt där oxså.
De va nån tjej som skriver om piercingar och lite annat som skulle ta med våra meningar som vi pratade om!
hon ville t.o.m interjuva mig men då gick jag därifrån, va förbi ungdomscentrumet och hämtade mitt busskort ;).
Så nu åker man gratis igen!
Skulle RITA bilder på oss själva, våran framtid och dröm, bakgrund och så vidare!
Fyfan va hemskt de va.. Men de funkade väl tillslut..
Va intressant att höra hur andra har/vill ha det!
Gruppen passar perfekt..Kan prata och skratta!

När vi satt och pratade så såg jag att en av killarna hade ritat att han hade tuppkam, och jag vart VÄLDIGT nyfiken :p
Jag ville ju se, men han ville inte visa..
Näst sista rasten tror jag de va så hade den killen gått bort till köket och jag gick efter, jag ville ju se och han sa att när vi slutade skulle jag få se..
Jaha tänkte jag de lär jag ju få glömma...
När vi slutade så försvann han som ett skott. Jag visste ju att han skulle göra det, men tänkte bara jaja..
Ser att han sitter i soffan och jag går dit, sätter mig och säger att jag vill se..
Han tar upp mobilen och visar en bild! Vart lite chockad. Men väntade mig inte alls de jag såg!
Han skulle passa väldigt bra i kort hår!! Och då menar jag bra!
Pratade lite och sen gick jag och tjejerna..

Liten gick hem över, jag ,mickis,marie gick till bussen och sedan åkte vi hem. Bussen vid 15:45
Väl hemma så vart Bamse överlycklig av att se mig! :)
Glad för det! Han brukar annars komma, busa lite och så är det klart!
Idag vart man väl mottaget!

Har tagit de lugnt, Maria skjussade mig på affärn.. TACK!

Nu sitter jag här, hade väl tänkt gå ut med bamse snart! men han sover just nu! Så de blir när han vaknar...

Ja de va väl min dag!
Imorgon börjar vi 10:30!
SOVMORGON! Hopppas jag kanske lite!

Näe kanske skriver senare!
Annars får ni ha en trevlig kväll!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0