Meduza!

Dag 46..

Idag på eftermiddan så kände jag som våger inne i magen på henne, men ville inte tro att de va kattungarna för jag tycker de är lite tidigt enligt tabellen..
MEN nu senare ikväll så kände jag en spark när jag satte handen på..
Och sedan en till.. Så 2 kattungar har jag räknat med att det är..
Tror det är mellan 2-4 men man får se när dom tittar ut..
Om ca 1 vecka kan jag säga mera!
Jag har känt dom flera gånger hur dom bökar..
Meduza sover mer och mer i sovrummet och nu låter hon mig sätta handen på magen och hålla kvar den.
Hon har inte fått så mycke mjölk än i spenorna men de kommer får man hoppas!

På måndag är Meduza i vecka 7 då är det ca 1,5 vecka kvar!
Bara vänta... Tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: jane

God morgon!!!!

har du drömt nått konstigt det senaste???

2009-02-13 @ 10:09:34
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0