Meduza

Dag 47..


Dagarna går fort nu och det är ca 2 veckor kvar till nedkomst!
Det kan gå längre och de kan gå kortare, men jag vill inte ha några kattungar tidigare än dag 60!
Efter dag 60 är dom välkommna och det är om 13 dagar!

Just nu ligger paddan på vardagsrummsgolvet och tvättar sig!
Igår kände jag inte ungarna såå mycke.
Men ska se om jag kan göra ett tappert försök idag att känna dom mera!

Ska se om de hjälper med att ha henne i knät och sjunga!
Det hade hennes första kull, dom sparkade och verkligen vissade att dom inte tyckte om det :D

Jag tycker meduza är mindre denna gång, men man får se vad de visar!
Nyfiken på färgerna, men VET att de kommer vara nån tigerrandig då både Meduza och Bacardi är det!

Ja ja.. Nu ska jag göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0