Mormor

Ett inlägg tillägnat till henne!




Mormor, jag vet att du finns här och vakar över oss!
Du kanske blir pånyfödd eller så svävar du bland oss..
För varje dag så känner jag en oro, en oro som alltid kommer att finnas!
Jag kanske inte ALLTID tänker på dig! Men i mitt hjärta kommer du alltid att finnas!
Jag fick aldrig se dig vaken efter resan, du låg bara där.

att du iallafall i ditt undermedvetna när jag kom, och att du rörde din fot och hand i mellan åt.
Du gav oss hopp som snabbt försvann, du slapp lida och fick frid..
I våra liv har du gjort intryck!
Du gav mig min mamma, och min mamma gav mig!
Du lämnade en avkomma som i sin tur fick en!
Jag hoppas en dag att jag får barn och kunna tala om vilken mormor jag hade!

Du är verkligen saknad!
Önskar du hade fått levt några fler år, och att jag hade fått umgås med dig mycke mera!
Livet är orättvis, men detta är livets gång!
Jag har lärt mig att älska och hata mina fiender.. Men att förlora någon är de minsta man vill!

Jag hoppas att du lever bra och att du och morfar går varandra i hand!

Tyvärr fick jag aldrig lära känna honom, han fanns bara i mitt liv i 8 år!
Men ni båda är saknade!


Brit Djurberg och Hans djurberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0