Natt inlägg


Idag har det varit en sådär dag,
Efter att jag skrev inlägget så jobbade jag lite på mitt personliga brev och CV..
Men kände ingen lust..Tappade den väldigt fort! Varför? de vet jag inte.
Men fixade iallafall lite på den..

Efter vi hade slutat så stannade jag kvar tills kl vart 15:30.
Stod och pratade med någon som jobbar där ang blixtrar och åska..
Jag är inte så förtjust i det, men väldigt intressant att lyssna..
Tog bussen från stan 15:45, va hemma stra efter 16:15..
Pratade lite med mamma och kom väl nångång in till mig..
Kollade tv, ätit och bara tagit de lugnt..

Fick för mig att äntligen fixa så jag ser vilka som går in på min blogg, för nu får de vara bra med trakasserierna.
Så våga skriv kommentaren en gång till ska du se ;) haha..

TACK Elli än en gång för att du gärna hjälper mig!

På förmiddan på kursen så va jag helt död, Efter lunch så tog Ella en snabb lur mitt i ämnet.
Fan va vi skrattade.. Men som sagt vi är en sån härlig grupp..

TACK söt för sällskapet!

Nu ikväll har de blivit lugnt, va på promenad med mamma vid 22,
Bamse den lilla trotsiga sat hunden ville inte bajsa så då får han hålla sig tills imorgon.
Han är såååååååå duktig och hålla sig så jag klagar INTE!!
Men hundvalpar mellan 9-15 månader har en EXTREM trots då dom äter på allt och provar allt.
TACKA de vet jag för sist va de 2 par skor som vart utsatta!

Men men..

Vad gör man inte för dom små hulliganerna..

Just det, Marie va och klippte sig ännu kortare idag, ska ta kort och lägga in imorgon ;)

På tal om det så kommer väl korterna på mamma upp imorgon oxså.
Bilder på Meduza kommer oxså upp!

Näe nu blir de Sängen! Den väntar ivrigt på att jag ska krypa ner och gosa kuddarna :D


God natt alla!


Kommentarer
Postat av: ella

naaw :D Idag får vi försöka skratta mera :D hihi. Bra att du fick lite gjort på ditt CV :D Jag gjorde inget alls haha ^^

2009-02-24 @ 07:04:56
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0