Onsdag den 4 februari

Vaknade "tidigt" idag, 08:20, men vilade tills kl slog 09..
Har väl vaknat mellan 08-09 varje dag nu i nån vecka..

Vaknar ju av Bamses pipande.. Så de går ju inte undvika att få sovmorgon, eller kanske efter 10. Men då brukar jag vara stressad nog fr att göra mig iordning och gå å träna..
Men idag är jag fri från det, så jag hade tänkt ge bamse mat snart och sen gå och vila!
Gör mig förtjänst av det :) Sen blir det upp mellan 12-15..

Igår kväll skjussade M.P mig till affärn! Tack så mycke!
Inte för att jag kom hem med så värst mycke men de jag behövde handlades..
Va så otroligt kallt ute, så de vart ingen promenad, jag släppte bamse på baksidan och sen vart de in och sova!
Somnade vid ca 00 tiden..
Jag får ju mina ca 8 timmars sömn per natt och jag är ganska pigg på morgonen så de känns skönt.
Vaken är jag iallafall..

Idag!
Jag hade tänkt ringa till fastigheten och gnälla lite på isoleringen i denna lägenhet, sitter med 2 par strumpor och fryser..
De som jag just gnäller på är väl borta vid altandörren, drar otroligt mycke kallt..
Spelar ingen roll om jag har värmen på högsta, lika kallt iallafall!

Hade väl tänkt försöka med min städning som jag har tagit lite varje dag nu i en vecka!
(lite onödigt)

Sen hade jag tänkt kolla lite med badhuset tider och så.. (ska väl palla mig iväg och simma!)
(Har tittat tider och avgifter) Såg ganska bra ut..

Näe nu ska jag göra lite nytta..
Skriver lite senare!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0