Rubrik Saknas

Jag vet inte alls va rubriken skulle vara!

Sitter här kl är nu 01:20 och jag funderar på vad jag ska skriva..
Tänkte iallafall skrivet ett innan jag lägger mig.

Har nyss varit i duschen, eller rättare sagt tvätta håret, evt ska jag få besök en sväng.
Men hoppas inte för mycke..
Jag ska sluta tro på hoppet.. De är bättre att fördriva tiden med annan..

Jaha, idag räknas det som söndag, så imorgon börjar kursen, blandade känslor men mest posetivt, längtar!
MEN bamse ska ju vara hos mamma på dagarna vilket man nu måste få honom lugnare..

Så jag ska ut redan vid 08 och gå 1 timmes promenad så att han sover sen hela förmiddan inne hos mamma iallafall.
Hon måste börja tänka om sina promenader vilket kanske inte riktigt va menat..
MEN hon får iallafall sova till ca 08 varje morgon, eller hon kan ju sova när jag går in och lämnar bamse..
Men han lär säkert höras :D


Näe nu ska jag försöka fördriva tiden med att få nån ordning i lägenheten innan jag lägger mig eller hur jag nu gör,
Kanske bloggar en sväng snart igen... Man vet aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0