Stressad dag!

När jag äntligen fick sova imorse så om de mycke annat ivägen.

När jag går utanför sovrummsdörren på morgonen då slår Bamse upp sina blåa ögon! Då är de kört på fortsättningen till vila för morgonen!

Men imorse så gick jag in igen, bamse pep, men vart tyst, då började sms:en rulla in..
Mamma började ringa och sen va sovandes kört!
Hade ju ställt kl på 09, men vaknade första gången vid 08:20 så jag stängde ju av den ihop om att få sova ett tag!
Efter alla ringningar, skulle vara hos sjukgymnasten kl 11, men fick veta av mamma att hon skulle vara hos läkarn kl 10:20, så då kunde ingen ta bamse, men mamma föreslog att dom kunde ta med honom.
Kl 10 då får jag sms om att dom åker om 5 min och att om 20 min ska dom vara där.
Fort som f*n på med kläderna, han väl fixa lite smink, packade ner lite annat för att kunna se ut som en människa, gav bamse mat ut med honom på baksidan, ut med buren och sen ut med mig.
I bilen såg jag ut som ett lik med smink! Fy så trött jag var!
Åt krämen som jag tagit med mig, ringde sjukgymnasten och sa att mamma skulle till sjukhuset för hon hade fått en akut tid.
Väl på sjukhuset så fick vi vänta nästan 1 timme på mamma, sen va de på nästa ställe för att lämna prover.
Vart rastlös och gick och tittade lite, hittade en spegel och fick se hur förstörd jag såg ut, la håret lite bakåt och gick och satte mig så fint..(glömde visseligen bort att jag såg förj'vlig ut..)

När mamma va klar bar de av till city gross, handlade lite och sen vidare till Mcdonalds för att få mig lite frukost, sen hem!
Väl hemma vid 13 tiden vart de äta och sen surra på inne hos mamma, kom in till mig vid ca 14 tiden och nu sitter jag här, har fixat buren där den ska stå och plockat in varorna..
Gett katterna mat och små fixat..
Pratar med B på msn men han verkar oxså lika trött och lat som mig dag :D

Nu ska jag vila dom 20 minuterna innan jag ska ut med Bamse på promenad.
Sen är det tv kl 16, ge bamse sin mat.
Kl 17 är det midda för mig,
Sen kl 18:30 är det tv igen för min del!
Så ser iallafall liten del av eftermiddan ut, hoppas ni haft en bra torsdag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0