Torsdag!


Dagen har varit bra, har lekt en del med Lilleman eftersom Mickis hade med sig han imorse igen!
Tur att gruppen inte stör sig..

Fick sluta kl 15 idag, så de vart bussen 15:15 hem,va hemma vid 15:45.
Mamma va lite fundersam när jag kom lite tidigare..

TACK M för att du gick promenad med Bamse..
Jag fixade lite inne, kollade tv..
RÅKADE somna på soffan strax vid 17 tiden!..
Vaknade sen igen vid 21 tiden.. Jag skulle inte somna men så vart det!
Så jag får se hur de blir inatt..
Hade tänkt att sova till en viss tid och sen gosa lite.. OM sötnosen kan!

Marie kom ner för ca 1 timme sen..
Så nu har jag färgat hennes hår brunt, MEN hon har haft rött så de är lite svårt!
Men vi ska fasiken övervinna det!
Har gjort slingor i mitt hår så vi får se vad resultatet blir, hade tänkt lägga upp en före,en värkbild och en efter!

Men men nu ska jag surra vidare med vännerna på msn!
Ses!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0