1 Januari 2009

Jag vill önska alla ett fortsatt gott nytt år!

Jag hade de trevligt igår, Satt och drack lite hemma, åkte sedan ner på stan med ett par kompisar..
Va och åkte omkring där lite fram och tillbaka, sista vi gjorde va en sväng på norra och sedan hem..
Va rätt skönt när vi kom upp dit, men efter några sekunder så började de blåsa igen!

Mycke folk och trevligt nere i hamnen när raketerna började..
Höll på ca 10 min och de va trevligt och titta på..

Mycke folk innebar oxså mycke bilar, men de löste sig!


Kom hem vid 02:10...
Hade planer med en kompis att kolla film, men jag vart alldeles för trött när jag kom hem,ville bara lägga mig..
Somnade väl ca 03:50... lite trött när jag väl kom i säng..

Vaknade vid 11:35, gav bamse mat och la mig och vilade på soffan,
Vaknade igen 14:20 va ut med bamse och la mig igen på soffan, vilade tills kl vart 15:45 då jag fick besök,
Masserade en kompis, skulle väl evt komma tillbax lite senare så vi får se..
Ska in till mamma en sväng efter att jag har ätit nått..


Skriver lite senare...
Kram!
Fortsatt trevlig dag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack dessama :D

2009-01-01 @ 22:28:52
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0