2 Januari

Blivit en slappdag idag, har inte orkat blogga eller göra något större..
Natten blir kanske inte som jag hade tänkt mig, hade planer på mys, men iställe tog jag en diskussion men en vis människa som kanske inte alls slutade som jag ville, ville veta vart vi stog och m.m, och jag ville se med egna ögon vad personen tyckte om mig, men så vart de inte!
Så jag vart lite less..

Jag känner just nu att blir de ingen fortsättning framåt, så lägger jag allt på is.
För vill man mer så gör man mer..
Och då skyller man inte på annat..


Men som sagt.. Vi får se..
Tänker låta detta få vara ett tag och så får man se..


Va iväg på affärn förut och tittade lite, vart förbi mcdonalds eftersom jag inte ville äta igår kväll och hela dagen har jag inte känt lust..

Mina nyårslöften är:

Träna!
Äta mer!
Knulla mer!  Tro inte att jag mena att knulla runt för den typen är jag inte (självklart med samma människa)
Tro på mig själv!

Vill jag nått så tänker jag nu göra det!
Jag har inga förpliktelser hur jag än känner, men dagarna måste få levas ut!

Nu ska jag titta tv, får se om jag kanske bloggar lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0