Bloggpaus

Jag har inte känt för att blogga..
Dels ligger jag lite sjuk, och sen har jag haft min otroliga spännande vecka (not)
Så jag har varit på lite blandat humör..

Bamse blir bättre och bättre för varje dag och de glädjer mig, men som sagt han är i tonårstrottsen så jag kan inte begära mer än att han lyssnar!


Har inte kunnat sovit på nätterna och legat vaken till 08-09-10 till och med fram på dagen..
Och när jag väl somnat har jag legat och sovit länge, Eller iallafall fram till 16-17-18 tiden!

Och inatt somnade jag vid 04:30 kanske?
Vaknade sen vid 11. Så jag har ju somnat..
Hade tvättstugan idag mellan 11-15, men eftersom jag inte mådde bra så ändrade jag till 15-18.
Hade ju inte mycke tvätt heller så mamma skulle tvätta då oxså. men jag som sagt orkade inte då heller..
Så de får trologen bli evt imorgon..
Ska upp vid 11 kanske och titta..

Nu ikväll blir det bara till att ta de lugnt..
Ska duscha och kolla film hade jag tänkt mig iallafall :)
Näe nu ska jag fixa här..
Ni får sova så gott!

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0